• LinkedIn
  • Subcribe to Our RSS Feed

Webdesign

Alvorens we aan de slag kunnen gaan, wordt er uiteraard eerst met u samengezeten om uw idee te bespreken.

Hoe ziet u het? Wat wilt u met de site bereiken? Wat is uw doelgroep? Hoe wilt u zich profileren? Wat moet erin staan? Etc.. Allemaal vragen die we proberen te beantwoorden.

Excalibur Design staat in voor het ontwerp, wenst u een perfecte tekst, dan kunnen wij u ook in contact brengen met ervaren copywriters.

Eens we dit gedaan hebben, gaan we aan de slag met een voorontwerp.

Dit wordt dan aan u voorgesteld met ruimte voor aanpassingen. De nodige aanpassingen wordt doorgevoerd en eens u het hebt goedgekeurd, lanceren wij de site.

Iedere branche en iedere klant heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Bij de realisatie van een deugdelijke web-site zal men hier rekening mee moeten houden. Een website van bijvoorbeeld een bank kantoor zal immers minder foto’s op hun site nodig hebben dan de site van een autohandelaar. Alvorens wij met de bouw van een web-site beginnen zullen wij ons eerst in overleg met u verdiepen in de branche en de doelgroep. Pas dan wordt een concept-ontwerp met u besproken. U bepaalt uiteindelijk wat er wel en niet op internet gepubliceerd wordt.

Uw bedrijf op het internet

Internet is bijna niet meer weg te denken in de huidige samenleving. Sinds de beginjaren van het World Wide Web is internet met gigantische sprongen gegroeid. Zoekmachines over de hele wereld zijn continu bezig om pagina´s te indexeren in de meest verre uithoeken van dit web. Of u nu bezoekers naar uw fysieke onderneming wilt lokken of dat de verkoop online gebeurt, de bezoeker verwacht dat hij alles online kan vinden. Even “Googelen” en de gebruiker krijgt duizenden, zo niet miljoenen, resultaten op het scherm. In de internetmarkt staat de concurrent altijd op de eerste pagina van de zoekmachine.

Zoekwoorden (Keywords en keyphrases)

Ga voordat u begint met het schrijven van teksten op zoek naar relevante zoekwoorden en zoektermen. Er zijn op internet tal van gratis, tools om zoekwoorden te genereren. Google biedt hiervoor de gratis tool Google Adwordsaan. Kijk op internet vooral naar de websites van uw concurrenten en ga na welke zoekwoorden zij gebruiken. Na het verzamelen van voldoende zoekwoorden kunt u aan de slag met het schrijven van de teksten voor uw website.

Uw website =  marketinginstrument

Als u optimaal gebruik wilt maken van uw website als marketingtool, vraagt dat natuurlijk om een actieve inzet van alle marketingmiddelen. Hiervoor gebruikt u uiteraard de de traditionele media zoals advertenties in vakbladen en/of kranten. Maar ook nieuwe media. Het versturen van nieuwsbrieven via email, online enquetes, streaming video en  zoekmachine optimalisatie zijn belangrijke voorwaarden voor een succesvolle website. Met een optimale mix van deze marketingtools vergroot u de naamsbekendheid van uw organisatie en versterkt u bovendien de binding met uw klanten.